PRESÈNCIA DESTACADA DEL BLOC EN FIMEL

Un any més, el col·lectiu del BLOC ha tingut una presència destacada en FIMEL, la Fira Comercial i Agrícola de Meliana, per a donar suport al comerç i al camp de Meliana. Així, divendres, en la inauguració de la fira, Enric Morera, secretari general del BLOC i diputat autonòmic, hi va estar present acompanyat per tot el Grup Municipal del BLOC, format per Josep Riera, com a portaveu, Maria Pilar Asensio i Vicent Ahuir.

Dissabte a la nit, la gent del col·lectiu local ens vam trobar en el que ja és el nostre sopar tradicional de FIMEL a la barraca de la comparsa cristiana d’Els Ermitans.

Al llarg de tot el cap de setmana, s’ha pogut vore sovint els regidors i la regidora del BLOC, i nombrosos membres del col·lectiu, passejant per la fira mirant les parades, comprant o conversant amb els nombrosos veïns i veïnes assistents. Fins i tot hem pogut vore el portaveu del BLOC, Josep Riera, acompanyat del seu fill Pau, de mes i mig, i Mireia.