LA BROSSA TAPAVA LA VEGETACIÓ DE JARDINERIA

A final de gener d’enguany, el BLOC ja denunciava com el govern del Partit Popular considerava jardins de primera i de segona categoria. Així, es posava de manifest que aquells jardins en què l’Ajuntament ha invertit al llarg d’esta legisltura milers i milers d’euros estan tenint un manteniment periòdic a càrrec d’una empresa privada, mentre que d’altres zones han estat condicions lamentables durant mesos.

Des del partit valencianista, Josep Riera, portaveu del grup municipal, insistix que “Hi ha jardins que durant tres mesos no han tingut ni una sola actuació de manteniment, fet que ha provocat que la brossa arribara a tapar la vegetació de jardineria, a més de les deplorables condicions del mobiliari i dels jocs.” Esta situació de deixadesa ja fou posada de manifesta pel representant del BLOC fa una setmana en el ple dels pressupostos en evidenciar que “a pesar que el Partit Popular gasta més i més en manteniment de jardins, el ben cert és que d’això només es beneficien tres jardins, que tenen un manteniment de fins a dos voltes per setmana, mentre que altres estan deixats de la mà”. Així, a hores d’ara no es justifica per a res la despesa prevista en els pressupostos del 2010 per al manteniment dels jardins, que ha passat dels 17.500 € del 2006 als 87.000 del 2010.

Com va argumentar el BLOC en el ple dels pressupostos, una millor organització i optimització de la brigada municipal per part del regidor resposanble, el popular Pedro Cuesta, permetria un manteniment mixt dels jardins entre l’empresa externa i el personal municipal, i un estalvi considerable per a les arques municipals. Arran de la denúncia del BLOC, esta setmana mateix la brigada d’obres municipal s’ha posat a netejar estes zones enjardinades.