500 PERSONES S’APLEGUEN DAVANT LA SEU LOCAL

La nit de dissabte passat, 500 persones van participar en l’acte organitzat pel col·lectiu del BLOC de Meliana. Un acte que va consistir en un sopar al carrer i l’actuació de l’actor alcoià, Xavi Castillo, qui, amb una bona dosi d’humor, va fer un recorregut corrosiu i satíric de l’actualitat valenciana, que va fer riure i disfrutar un públic entregat.

Com manifesta Josep Riera, portaveu del BLOC, “després de salvar l’amenaça de pluja, que haguera llançat a perdre tots els esforços, hem de qualificar l’acte com un èxit del col·lectiu del BLOC de Meliana, per la participació tan important i perquè en l’organització han col·laborat al voltant de 50 persones”. Hi van estar presents nombrosos veïns i veïnes de Meliana –la gran majoria-, però també fou important la presència de gent del BLOC de la comarca, amb el secretari comarcal, Francesc Pastor; i el suport del president nacional, i diputat autonòmic del BLOC, Josep Maria Pañella. Fins i tot va vindre alguna gent de comarques més allunyades com ara l’Alcoià, la Ribera o el Camp de Túria.

Així, el responsable valencianista conclou que “el fet que, a pesar dels entrebancs, este acte ens haja eixit bé, ens encoratja a continuar treballant per fer-nos més presents encara a Meliana i a l’Horta Nord, i a desplegar la nostra acció política en benefici dels valencians i de les valencianes”.

D’esquerra a dreta, Josep Maria Pañella, president nacional del BLOC i diputat autonòmic; Josep Riera, portaveu del Grup Municipal del BLOC; i Vicent Ahuir, cap de llista del BLOC de Meliana

Una panoràmica de la gentada sopant al carrer

Més de 500 persones mirant l’espectacle de Xavi Castillo

Un moment de l’actuació de Xavi Castillo