LA INVERSIÓ HA COSTAT 716.000 € FINANÇATS AMB EL PLA E

El col·lectiu del BLOC de Meliana posa de manifest la incoherència que suposa que, als 8.500 m2 de parc remodelats als carrers Mestra Donderis i Salvador Giner, estiga prohibit jugar a pilota i anar en bicicleta.

Com diu Josep Riera, portaveu del BLOC, “en els pocs dies que porten obertes estes zones, hem pogut comprovar com el veïnat no entén com, després d’una inversió tan important, els seus fills ni tan sols puguen jugar a baló o entrar la bicicleta”. De fet, entren per la porta que entren, i tinguen l’edat que tinguen, el primer que es troben és un cartell amb la prohibició.

Per al responsable valencianista “al remat, sembla que el Partit Popular ha pensat més en l’estètica del parc que en la seua veritable funcionalitat. Així, ens trobem amb molta extensió de gespa, però on no es pot jugar amb el baló”. Cal recordar que, només la remodelació d’estes zones, ha costat l’exorbitant quantitat de 713.000 € corresponents al Pla E o pla Zapatero del 2009.

Així, Riera proposa que es reconsidere la prohibició “i es permeta als més menuts l’accés de les bicicletes i dels balons perquè puguen disfrutar plenament d’estes zones”. De fet, és l’únic espai on poden fer-ho amb seguretat per a la tranquil·litat dels pares i de les mares.