AMB EL NOM DE ‘(RE)PROGRAMA MELIANA’

El BLOC de Meliana té molt avançats els treballs d’elaboració del programa electoral. Un programa que s’ajustarà a quatre línies generals: partir de les necessitats bàsiques i reals dels veïns i de les veïnes de Meliana, donar participació a la ciutadania, planificar les actuacions municipals i garantir uns comptes clars i públics. L’objectiu principal del programa serà l’impuls econòmic de Meliana per a contrarestar la desocupació i fomentar el teixit comercial i empresarial del municipi.

Com diu Vicent Ahuir, regidor del BLOC i coordinador del programa, “cal reorientar completament la gestió municipal. L’època de crisi econòmica obliga a fer-ho de manera urgent, encara que el Partit Popular sembla que, en quatre anys, no se n’haja adonat”. Així, amb el títol de (Re)programa Meliana, el BLOC pretén capgirar les formes i la manera de governar introduïda pel Partit Popular, que ens han portat a un dels índex de desocupació més alts de la comarca, el tancament de molts comerços, el descontrol del gasto en l’Ajuntament, la falta de transparència en la gestió i que no es compte amb el veïnat a l’hora de planificar i executar les obres i les actuacions municipals.

El responsable valencianista destaca com “el BLOC hem iniciat un procés molt participatiu a l’hora d’elaborar el nostre programa electoral, comptant amb cada persona de Meliana.”. En la primera fase, prop de 70 persones estan realitzant ja un treball d’anàlisi i de recopilació de propostes en 14 àrees de treball diferents. A més, qualsevol persona podrà fer arribar les seues aportacions per mitjà del correu electrònic i la pàgina web del BLOC de Meliana. Finalment, el 15 d’abril tindrà lloc una assemblea oberta a tot el poble on es presentaran les línies generals del programa i es recolliran les propostes de les persones assistents. Així, com conclou Ahuir, “en tot el procés hauran participat en l’elaboració del programa del BLOC de Meliana prop de 200 persones”.