BLOC-COMPROMÍS TÉ PRESENTAT UN CONTENCIÓS ADMINISTRATIU PER LA SUPRESSIÓ DEL’OFICINA DE MELIANA

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valencianaanul·la la supressió de l’Oficina de Promoció de l’Ús del Valencià de l’Ajuntament d’Alboraia aprovada pel govern del Partit Popular presidit per Manuel Álvaro en la passada legislatura.

Enguany, el govern del Partit Popular de Meliana, presidit per Blas Devís, també ha suprimit l’Oficina de Promoció de l’Ús del Valencià de l’Ajuntament de Meliana, a pesar de les diferents al·legacions presentades de manera reiterada per BLOC-Compromís de Meliana. Un atac clar, com recull la sentència d’Alboraia, a la legislació vigent, als drets dels melianers i de les melianeres i a la nostra llengua, el valencià. BLOC-Compromís de Meliana presentà al seu dia el corresponent contenciós administratiu que, ara, amb esta sentència, pren encara més força.

Adjuntem els enllaços de la nota emesa per Acció Cultural del País Valencià i de la sentència completa: