JOSEP RIERA, TESTIMONI DIRECTE D’UNA NIT TRISTA I LLARGA

El nostre portaveu, Josep Riera, hui encara treballador d’RTVV, va ser testimoni directe d’una nit trista i llarga que va finalitzar amb el colp d’estat que suposa suprimir un mitjà de comunicació públic que deixa els valencians i les valencianes sense ulls, sense oïdes i sense veu. Hi va acudir després de la sessió del ple de Meliana, en assabentar-se del tancament imminent d’RTVV, i s’hi va estar tota la nit defensant la televisió pública. El vot en contra del Partit Popular de Meliana a la moció presentada per BLOC-Compromís contra el tancament d’RTVV en fou el presagi.
Vam comptar també amb el suport directe d’Enric Morera, Fran Ferri, Mònica Oltra i Mireia Mollà, diputats i diputades de Compromís a les Corts; i també de Jordi Sebastià, alcalde de Burjassot, i Víctor Xercavins, regidor de Museros i també treballador d’RTVV, a més de la melianera Laura Peris, coordinadora del sindicat Bloc d’Estudiants Agermanats.
Ací teniu alguns vídeos i algunes imatges de la nit.
#RTVVtornarà
Últim minut de Canal 9