Dijous vam celebrar una Assemblea Oberta a la Ciutadania que va servir perquè Joan Orts, secretari d’Organització, presentara les diferents ferramentes de participació que oferim des de l’entorn web de Compromís per Meliana. Maria Pilar Asensio, Amparo Martí i Marta Valero, regidores del grup municipal, van fer un repàs de les diferents propostes que fins ara s’han anat aportant dins de la campanya Més Compromís, Més Meliana inciada al març i que continua oberta. El secretari local, Pere Cano, va presentar i explicar el procés de primàries per a triar els candidats i les candidates de Compromís per a les pròximes eleccions municipals i autonòmiques, també per a triar qui serà candidat o candidata a l’alcaldia de Meliana. El portaveu, Josep Riera, fou qui va moderar l’assemblea, que també va servir perquè les persones assistents traslladaren algunes problemàtiques concretes i per a reflexionar sobre la importància dels espais de participació ciutadana, uns espais que diferents opcions polítiques de Meliana estem potenciant.