HAN PARTICIPAT MÉS D’UN CENTENAR DE PERSONES

Divendres passat, el col·lectiu local del BLOC va cloure el primer cicle de conferències Dones amb igualtat en què han participat més d’un centenar de persones. Han sigut tres xarrades sobre tres temes d’actualitat: l’aplicació de la Llei de la Dependència, el llenguatge sexista i les diferències salarials entre homes i dones. Amb esta finalitat, s’ha comptat amb la presència de dones implicades directament en l’anàlisi i el treball en estos àmbits en què, encara hui, les dones no es troben en condicions d’igualtat respecte dels homes. Així, han intervingut Rosaura Pérez, membre de la Plataforme en Defensa de la Llei de Dependència; Encarna Lana, directora adjunta de l’àrea de geriatria de l’Hospital 9 d’Octubre; Mamen Gimeno, gestora de salut; Teresa Meana, professora de llengua i literatura castellana; i Macu Gimeno, secretària d’Organització de l’STAPV-Intersindical Valenciana.

Com diu Mª Pilar Asensio, secretària local del Bloc, “el col·lectiu estem molt satisfets per la participació i l’interés que han despertat estes xarrades, fet que ens motiva a continuar en esta línia d’obertura del nostre treball, més enllà de l’activitat política de l’Ajuntament, sobre temes i qüestions que interessen al conjunt de la ciutadania, en este cas molt especialment a les dones.”.

Finalment, des del BLOC de Meliana es confirma la continuïtat d’estes i d’altres activitats del col·lectiu obertes al poble de Meliana i a la comarca en passar les vacances d’estiu. Com diu Asensio “volem que se’ns conega pel que som, gent del poble que vivim els problemes i la realitat del dia a dia i que volem fer les nostres aportacions per tal de canviar-la, per tal d’aconseguir una societat més justa i més igualitària”.