Divendres passat, va tindre lloc un dels sopars de treball que, periòdicament, organitzem el col·lectiu del BLOC de Meliana a la nostra seu. Entre altres coses, Pere Cano i Mª Pilar Asensio van presentar el calendari d’activitats que s’estan organitzant des del col·lectiu per a este primer semestre, i que abastaran diversos àmbits socials i culturals. Es va aprofitar també per a fer una valoració de la Campanya de recollida de joguets per Nadal. Un dels punts importants fou la pròxima creació de l’Associació Dones en BLOC de l’Horta Nord que, oficialment, es constituirà este dimecres mateix.

A més, Mª Pilar Asensio i Vicent AhuirJosep Riera, el portaveu, no hi era perquè estava treballant-, com a representants del BLOC a l’Ajuntament van fer un repàs de les diferents iniciatives que s’estan portant a terme des del Grup Municipal del BLOC, amb una incidència important pel que fa al seguiment i el control de la gestió del govern popular, tal com s’ha anat comprovant en la premsa i en la web mateix del col·lectiu.

Finalment, es va donar a conéixer la coalició electoral que el BLOC liderarà en les pròximes eleccions autonòmiques, BLOC-Coalició Compromís, en què també participen Iniciativa del Poble Valencià i Els Verds-Esquerra Verda.