UNES 300 PERSONES HAN PARTICIPAT EN LA CAMPANYA

L’Associació Dones en Bloc de Meliana i Càritas de Roca i Cuiper han organitzat una campanya solidària en què han participat prop de 300 veïns i veïnes de Meliana i del nucli de Roca i Cuiper. L’actuació ha consistit a recollir aliments bàsics per a distribuir-los entre diferents entitats que treballen amb sectors en risc d’exclusió social. En total, s’han recollit prop de 1.000 kg. Cal destacar les aportacions d’arròs (120 kg), pasta (100 kg), llegums (75 kg), llandes de diferents productes (100 kg), creïlles i cebes (200 kg), oli i llet (150 l) i altres productes com ara sucre, xocolate, galetes, café, farina, etc.

Com diu la presidenta de Dones en Bloc, Amparo Gimeno, “dins de la nostra actuació com a associació, hui la solidaritat i les accions per a fer front a la realitat crítica generada per la crisi econòmica són una prioritat i, en este sentit, hem d’agrair la resposta tan positiva del poble de Meliana”. Dones en Bloc ja va realitzar una campanya al Nadal de recollida de productes bàsics d’higiene personal.

L’èxit de la campanya també es deu a la implicació d’un grup important de persones en l’organització. En este sentit, Carmen Gradoli, secretària de Càritas de Roca i Cuiper, manifesta “l’agraïment a tota la gent que, d’una o altra manera hi ha participat, ja que això permetrà que arriben aliments a moltes famílies; també als diversos comerços que s’han oferit com a punts de recollida per la seua col·laboració”. Les altres entitats que rebran els aliments són La Teu Llar de València, La Casa Nueva de Sagunt i Projecte Dèbora d’Alboraia.