AMB UN 97% DELS VOTS DELS PARTICIPANTS EN LES PRIMÀRIES

Després del procés de primàries de Compromís, que finalitzava el 31 de gener, Josep Riera serà el candidat a l’alcaldia de Meliana per esta organització. L’actual regidor i portaveu del grup municipal va rebre el suport de 101 persones, el 97% de les 104 que hi van participar en les eleccions locals.

Com explica el candidat mateix “estem molt satisfets amb el procés i la participació, un veritable exercici de democràcia oberta i de participació ciutadana. Per a mi és molt important comptar ja amb més de 100 persones que, lliurement, avalen la meua candidatura”. Els passos següents són elaborar la resta de la llista, que ja s’esta perfilant i que s’haurà d’aprovar en assemblea; i el projecte de legislatura, molt avançat gràcies a la campanya de participació ciutadana Més Compromís, Més Meliana.

Pel que fa a l’elecció a Meliana dels candidats i les candidates a les Corts Valencianes, Mònica Oltra i Enric Morera van ser ratificats com a candidata a la presidència de la Generalitat i com a cap de la circumscripció de Valencia amb 126 i 120 vots, respectivament. D’altra banda, pel que fa a la resta de la llista autonòmica, a Meliana es va confirmar la tendència majoritària, amb Fran Ferri, actual diputat de Compromís a les Corts, i Maria Josep Ortega, regidora de Carlet i responsable de l’Àrea de Sectorials de Compromís, com les persones més votades; seguides de l’empresari de Massamagrell Lluís Planes, l’exdiputada del Congrés Isaura Navarro i la professora d’Economia Vanessa Campos.

El total de persones inscrites per a participar de les primàries ha sigut de 158 per a les eleccions locals de Meliana i de 200 per a les autonòmiques, en este cas amb la inclusió de les persones inscrites a Almàssera.