PROMOCIÓ DEL COMERÇ LOCAL A PRIMERS D’ANY I REBAIXES

La Regidoria de Foment Econòmic de l’Ajuntament de Meliana ha iniciat la campanya ‘Viu el comerç de Meliana’ de promoció del comerç local. Amb ella es volen remarcar els valors de la proximitat i la confiança, la comoditat, la qualitat i els bons preus, i el valor de donar suport a un dels motors econòmics del poble.

La campanya ha suposat la renovació de les tanques de promoció de Meliana com a centre comercial de la comarca a les entrades del poble per l’avinguda Santa Maria i pel carrer Calvari, a les quals s’ha afegit una nova tanca a l’estació del metro. La novetat amb les anteriors és que ara cada una de les tanques és diferent. A més va acompanyada de cartelleria i targetes per a cada comerç, i publicitat en mitjans de comunicació comarcals.

La campanya empra fotos, realitzades pel fotògraf de Meliana Diego Márquez, de diferents botigues i espais comercials del poble, amb figurants voluntaris que fan de clients i venedors de l’Escola d’Adults i de l’Escola Municipal de Teatre. En tot el procés de disseny i realització de la campanya ha participat la MAC (l’Associació de Comerciants i Professionals de Meliana).

Com subratlla el regidor de l’àrea, Joan Orts (Compromís), “Volem conscienciar encara més de la importància de comprar als comerços locals, perquè un comerç local viu fa més poble i li dóna molta vida”.  A més, el responsable indica que des del govern local s’està apostant per tots els sectors econòmics del poble: “en agricultura hem impulsat la marca Productes de l’Horta de Meliana i ben prompte donarem a conéixer una iniciativa en matèria de restauració, un altre sector molt important a Meliana”.